FAQ’s
Pyetje dhe Përgjigje
Porosia juaj do të mbërrijë brenda 24 orëve në Tiranë dhe brenda 24-48 orëve në qytetet e tjera të Shqipërisë. Para mbërritjes, do të merrni një SMS nga posta.
Na vjen keq për produktet e dëmtuara. Ju lutemi na kontaktoni menjëherë në numrat e kontaktit dhe dërgoni foto të produkteve. Departamenti përkatës do të merret me zëvendësimin me prioritet.
Na vjen keq për këtë problem. Ju lutemi na kontaktoni dhe ne do të zgjidhim situatën me prioritet.
Na vjen keq për këtë situatë. Stafi ynë ri-kontrollon porositë për të siguruar saktësinë. Ju lutemi na kontaktoni dhe ne do ta zgjidhim problemin sa më shpejt.
Keni mundësinë të anuloni porosinë tuaj deri në momentin që ajo është në statusin “Pending” dhe e pa miratuar nga Nutriskin.
Nutriskin do t’ju dërgojë faturën e fiskalizuar me detajet e produkteve dhe vlerën totale për çdo porosi.
Nëse porosia juaj nuk është konfirmuar, ju keni mundësinë ta modifikoni. Nëse ajo është konfirmuar dhe është në proces dërgimi, modifikimi nuk do të jetë i mundur.
Ende Keni Pyetje?
Nëse nuk e gjeni përgjigjen për pyetjen tuaj në FAQ-në tonë, mos hezitoni të na kontaktoni. Ne do t’ju përgjigjemi sa më shpejt të jetë e mundur!